maj 05, 2013

One Direction: First Concert in Denmark

Lige et hurtigt indlæg om ja 1D. Idag var de i Danmark da de havde en koncert i Herning Jyske Bank Boxen,  og man har stort set hele dagen kunne følge med både via Twitter,TV,Facebook og det danske pigeblad Vi Unge havde livedækning under koncerten med kommentarer, om hvad der skete i Boxen så man kunne på en måde føle stemningen uden at være der.

Tre af de mange personer som jeg kender var så heldige, at få billetter til koncerten og glæder mig til i morgen, når jeg skal høre om min matematiklærers oplevelse med 1d-koncerten (den allerførste i Danmark nogensinde).

Fangirler(glæder mig) over tanken om de mange piger og måske drenge som fik billetter. Nu vil jeg sige godnat!!!.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt