juni 01, 2013

Læseferie og sidsteskoledag


Så har jeg læseferie. Det er skønt med læseferien her, efter de sidste tre hårde uger med de sidste forberedelser til eksamen.

Jeg havde også en fed sidste skoledag med min klasse. Vi startede med at, få morgenmad på skolen med vores lærere og inspektørerne. Så gik vi rundt til alle klasserne og kastede med karameller. Derefter skulle vi se en film hvor vi havde lavet grin med skolens lærere. Den måde vi lavede grin med dem på, var at vi havde stillet et sprøgsmål fx. hvordan de ville beskrive broccoli og det byttede vi så ud med et andet spørgsmål, sådan at det blev til et svar som ikke gav mening.

Derefter skulle vi spille rundbold mod lærerene som på vores skole er en tradition. Vi vandt over lærerne. Da vi først skulle hentes kl. 12, gik vi hjem til der hvor min søster og jeg bor. Grunden til vi gik hjem til vores hus var, at vi blev færdige før tid. Der var også fire som var i Fårup Sommerland hele dagen.

Så da, klokken blev 11:00 blev vi hentet og fragtet til Løkken Action House. Der skulle vi først spise maden som var forbestilt og derefter bowlede vi i en time. Så skulle vi køre gokart, men mig og så Amanda(det er en af mine klassekammerater) kørte ikke gokart, da Amanda hun havde slået hendes ene fod så hårdt, at hun næsten ikke kunne gå og jeg turde ikke(Og mig som ellers godt kan lide fart).

Så skulle vi spille laser game og det var mega sjovt, selv om jeg blev ramt mere af det andet hold end jeg selv fik skudt dem.

Så skulle vi hjemme, til vores hus igen, da vi skulle holde festen hjemme hos os. Vi kom alle med noget alkohol vi selv havde købt og vi havde alle fint men afslappet tøj på. Der var en god stemning og alle så ud til, at have det sjovt.

Der var også nogle som  fik mere alkohol end andre, men de var sjove nok at være sammen med. Jeg fik også selv 4 genstande, men det var fint nok selvom jeg på et tidspunkt blev træt og godt kunne mærke de 4 gentandes påvirkning. Det hjælp dog at ligge i min seng, lidt og festen var ikke slut endnu, da jeg kom ned igen. En af drengene var dog taget videre til en anden fest, mens andre var blevet hentet hjem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt