juni 20, 2013

My Week So Far

Hej igen, i den her uge har jeg lavet følgende. Været til dansk mundtlig eksamen, hvor jeg fik havde i forvejen trukket emnet reklamer og endte med et 7- tal. Det var rart at få en god karakter, da jeg har brugt meget tid på mit emne og det gik godt for mig, da jeg sad inde i lokalet med min lærer og censor.

Ellers har jeg læst op til imorgen, hvor min sidste eksamen er klokken 11:20 og nøj jeg glæder til se, hvordan jeg klarer mig imorgen, når det er mit yndlingsfag nemlig engelsk,  hvor jeg skal snakke i 5 med mit valgte emne school shootings og derefter 8 minutters snak om enten Famous people who make a difference,Across the devide- Northern Ireland eller Obesity.

Jeg har udover det bare slappet og set nogle afsnit af Gossip Girls første sæson og imens prøvet at sætte noget af mit tøj sammen på nye måder. Jeg har også hygget med familien om aftenen og om dagen gået med min hund Max, som tror hvergang jeg tager et par bestemte sko på, skal ud at gå en tur i juletræsplantagen som ligger bag vores grund.

Translation : In this week so far I have been doing the following. Been to my danish verbal exam, where i got the mark C with the topic commercials. Today I did together with my mother i did try to go through my outline on the school shooting at Virginia Tech University in 2007 and yesterday i did watch some episodes of the first season of Gossip Girl and trying to combine, some clothes in a new way inspired by Blake Lively's character in the series.

Busker som jeg købte to uger siden.               
Inspiret af Blake Lively´s rolle i serien Serena Van Der Woodsen.  
                     




Noget af det jeg var op i dansk mundtligt. 
                 
Eksamenslæsning.  
Hele første sæson af serien.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt