juni 27, 2013

Q&A #1 The Answers

Så blev det torsdag og jeg har masser af tid til bloggen, da jeg er færdig med folkeskolen og har sommerferie indtil i starten af august.

Som lovet svarer jeg nu på spørgsmålene. Jeg fik dog ikke nogle lige pt. her på bloggen men, da jeg inde på facebook er medlem af en lukket gruppe for danske mixers, så jeg svarer på det spørgsmål der kom i gruppen og nogle som jeg selv er kommet på.



Bedste og Væreste Vane :
Væreste vane er nem, jeg kan være utrolig doven nogle gange.
 
Bedste vane er straks sværere for mig at svare på, men det må være min dedikation for ting jeg virkelig viser interesse for (bloggen og nogle af mine fag i skolen eller mine drømme om en mulig modelkarriere for at give et eksempel :)).
 
Mine Støreste Kendte Girlcrush :
Uden tvivl om, at det er Selena Gomez og Jesy Nelson og Jennifer Lawrence.
 
Yndligningsserie :
Gossip Girl er 100% min yndlingsserie, da jeg synes det er en super god serie og jeg elsker karakterene i den plus det er interessant med at følge med i de mange intriger mellem b.l.a Chuck og Blair.
 
Støreste Idoler :
Igen nem, det er one direction drengene og jeg støtter dem 100% både med musik og på den private side, da det er mindste jeg kan gøre for de 5 drenge og på pigesiden er det Little Mix, Selena Gomez og Demi Lovato :).

Det var det for denne gang :)
Translation
Thursday has finally arrived, and I now have plenty of time for the blog, because I´m offically done with my municipal primary and lower secondary school years (10 years in total).
 
As promised I´m answering the questions.I didn´t get any here on the blog, but since I´m a member of a closed group for danish mixers, so im answering that question i got in the group as well as some i came up with on my own.
 
Best and Worst Habbit :
Worst is easy, since Ì´m extremly lazy sometimes.
 
Best habbit is more harder for me to answer, but it must be my dedaction for things i really shoe interest for(the blog and some of my subject in school or my dreams of becoming a model to give a example :))
 
Favourite Tv-Show :
Gossip Girl is 100% my favourite tv-show cause I think, it´s a super great show and I love the characters in it. Plus it´s interesting to follow the intrigues between Chuck and Blair for an example.

Biggest Idols :
Again easy, that is the one direction boys and I´m supporting them 100% both with the music and the more private part, cause that is least I can do for them and on the girl side is it Little Mix,Selena Gomez and Demi Lovato :).

That´s it for this time :)

Remember i´m now on bloglovin´ so you can follow my blog on there :)


 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt