juli 11, 2013

Update On Me + Seneste Køb( On Sale )

Så er jeg tilbage efter nogle dage med afslapning og shopping med min mor og Nibe Festival (super god festival ). Dog har jeg også lavet andet end kun afslapning, der var også lige noget arbejde jeg skulle have lavet i mandags.

 Anyways videre til det næste : i sidste uge blev jeg fotograferet af en fotograf hjemme hos os selv. Det var rigtigt sjovt og glæder til næste gang hvor jeg skal ned til Tønder og fotograferes ved en slotruin. 

Dette hænger sammen med mit allerførste indlæg på bloggen hvis i ikke kan huske det eller ikke har set før, så der lige link her : http://saramie2697.blogspot.dk/2013/02/what-is-going-on.html 

Grunden til det er, at mine forældre tilbage ved julen 2012 gav mig et gavekort til en fotografering og men der kom nogle problemer som jeg ikke vil komme på, men jeg får alligevel mit ønske opfyldt og det var det vigtigeste for mine forældre. 

Her er hvad jeg købte : 

Neglelak fra Loreal Paris i nuance 220 købt i matas  
Mascra fra Nilens Jord købt i matas 

Halskæde fra H&M til en 10 

basis top fra H&M 

basis top fra H&M 

Bælte fra H&M til 20 kr. 

Make-uppung fra H&M 


kjole fra vila med 50% af prisen  
Close-up af kjolen  
Sweatshirt fra Envii til 300 kr (oprindelig pris 600 kr) 
Hvad printet på sweatshirten siger  
ring fra H&M til 10 kr 

ring fra vila til 25 kr. 



Little Mixs debutalbum "DNA" i Stereo Studio til 100 kr  

Sara Mie :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt