august 06, 2013

My Photo Apps

Lige et indlæg om hvilke apps jeg bruger til at redigere billeder. De kan alle købes i App Store til IPhone og de er alle gratis.
                                    

Den første er labelbox : den er gratis og jeg ved ikke hvor mange gange jeg på diverse sociale medier har set billeder med et label over og her for 2-3 dage siden fandt jeg ud af navnet på den på en instagram profil som finder ud af insta kendtes apps til billeder og giver dem videre på profilen. 

                                    
           


Min anden app er Phonto som gør at, du kan skrive fx. dit instagramnavn på billedet så andre ikke stjæler dit billede og det er smart. 

De sidste er FrameMagic, Whitagram,Vintage Camera FX og VSCOcam. FrameMagic og Whitagram har jeg brugt til nogen af mine billeder på instagram og Vintage Camera FX er mere for sjovs skyld,mens jeg har redigeret nogle billeder fra min ferie i sommerhus i VSCOcam til et senere indlæg på bloggen 

Sara Mie :)


   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt