august 12, 2013

My Summer 2013


For mig er det sidste feriedag idag og jeg synes personligt at jeg har nydt min ferie fuldt ud. Der har været super godt vejr hele ferie og jeg brugt mere tid udenfor for b.l.a at få noget farve på kroppen hvilket jeg også fik mest på benene (afslørende kant fra shorts hehe) og i ansigtet (fregner og ikke mange urenheder eller sorte rander under mine blå øjne).

Har også læst de to første bøger i NIGHTSHADE-serien (kan klart anbefaledes) og er i gang den sidste bog lige nu.  

Vi var hele familien i sommerhus i Tårnhøj og Blokhus i nogle dage og golftosserne fik spillet på banen i Blokhus mens min mor og jeg var hjemme i sommerhuset og slappede af og vi havde besøg af vores tante,onkel,fætter og kusine i to dage i Blokhus og en i Tårnhøj. 

Jeg skulle også have været på golfcamp i tre dage i sidste uge , men den lille frøken havde desværre så blondine dum, man kan være 2 numre for små sko på, inde i byen og det gjorde sådan, at jeg fik to kæmpe vabler på begge fødder og har gået i klipklapper de sidste dage og mor købte nye sko til mig og jeg er en str. 40 og 40.5 i  sko. 

De sidste tre dage har hele familien været stort godt rundt i lille Danmark : først til Helsingør om fredagen efter afslutning på den golfcamp jeg skulle have været på, og næste dag var mig og mine forældre sammen med min fars granfætter og hans kæreste/mand på Kronborg og det var spændende og lidt koldt da vi var nede i kasematterne under slottet. Så efter en hurtig frokost hjemme hos min fars granfætter, kørte vi mod Roskilde Golfklub for, at hente min søster fra Aoin Girls Only Turning og videre mod Fyn, hvor vi skulle overnatte hos min bedstefar .

Dagen efter, som var igår tog vi mod Tyskland for handle øl og slik til os selv og andre. Så efter en time i Tyskland, var det min tur at være i fokus bogstavlig talt, da jeg indtil kl. lidt i fem var model for en dag eller som fotografen sagde Hippie og prinsesse Sara. Det var sjovt,at prøve det og glæder mig til
, at se resultatet, når Lars som er fotografen, er færdig at redigere dem med belysning og extra små rettelse r (jo det er Photoshop jeg taler om, det er nødvendigt hvis, du er en fotograf så billederne er i orden). 

Her til sidst nogle billeder af min ferie :) 

                                           
    
                     
     

                      Sara Mie :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt