september 02, 2013

Guess Who´s Back Again

Sorry for den manglende aktivitet på bloggen, men jeg er tilbage nu.

Grunden til der ikke har været mange indlæg her på det sidste, at jeg har travlt med afleveringer plus lektier hver dag og ja mit energiniveau har også været lavt efter en lang skoledag plus 1-2 timers forbrug på lektier, yes det er ikke lutter lagkage og afslapning, at være kommet i 10.klasse tvært imod.

Det er back to reality for mig, at være startet i 10.klasse og det er hårdt, men skolen er god, så det er det værd. Idag spillede vi skolefodbold og havde fri her kl. 13:30 og det var sjovt, men rent ud sagt skide hårdt, at rende efter en fodbold, men fik dog ikke nogle i hovedet idag og det er heldigt, da mit hoved som regel altid kommer i vejen, men ikke idag haha thank god for that.

Der har dog, været tid til lidt shopping på det sidste, men det er mere en nødvendighed grundet, at efteråret jo er godt på vej med, typisk koldt vejr.


Her er hvad jeg købte : 




Jakke fra 24 Sport
Taske fra Deichmann
Jakke fra 24 Sport 
Støvler fra Deichmann


 Sara Mie :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt