september 21, 2013

Home Sweet Home

Er endelig hjemme fra en skøn og god tur i Berlin med min klasse. Vi så en masse af seværgdighederne i byen og jeg fik shoppet en del i følgende butikkker : Forever 21, New Yorker, Pimkie og DM som er Tysklands svar på Matas. Shoppede i torsdags i 6 timer sammen med de søde piger Line, Sarah,Julie,Julie og Michelle, det var så hyggeligt.

Vi fik meget junk food i den her uge, så der går noget tid før jeg skal have det igen. Det fedeste , at se var klart det vi så de første to dage, da der var lorte-vejr med meget regn om onsdag og kulde alle dage men mest onsdag også.

Savnede også mine forældre og min søster plus min hund meget i tirsdags, men de skønne piger jeg går i klasse med fik mig til, at tænke på noget andet, og det samme skete igår aftes på banegården i Århus.















Sara Mie :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt