september 14, 2013

The Trip Goes To Berlin

Tager her på mandag i en hel uge med min skønne klasse til Berlin, så derfor er der stille på bloggen i den uge og imorgen for skal pakke mine tasker til turen og ja, det vil jeg gerne bruge dagen på.

Fik også idag sammen med min mor købt, de sidste nødvendige ting som nye sokker og et par bukser(ulempe ved lange ben, for buskerne bliver hurtigt små i længden). Købte dog også to strik fra H&M og gummistøvler, da jeg ikke kan passe mine gamle mere og de er altså en nødvendighed, når man som jeg går mange ture med min hund Max i "skoven" nær vores hus.

De er dog fede nok til at jeg godt kunne finde på at tage dem på i skole en dag for de er helt sorte og enkelte i designet.

Ses om en uge her på bloggen, hvor jeg selvfølgelig fortæller om turen i Berlin haha.

Translation :

On Monday I´m traveling for a whole week with my wonderful class to Berlin, so there will naturally be quite on here + tomorrow because the packing off my two bags will take most of my focus tomorrow cause I don´t want to forget something at home like my passport or Euro cause they are important, if you travel in Europe.

Today I went shopping with my mom and bought the last things I didn´t have in my closet. I bought a pair of plain jeans from Gina Tricot, two packs of socks from H&M and a pair of wellingtons from Viking because i can't fit my feet in my old ones and they are needed for when I walk with my dog Max in the "woods" near our house.

They are that pretty cool, that I somehow would use them on a school day because they are plain black and simple in the design.

See you in a week where i of course will tell about the trip to Berlin haha

Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt