september 07, 2013

Why This Blog Exits

Synes lige jeg ville fortælle om hvorfor jeg har valgt, at man kan følge mit liv på en blog.

Grunden til jeg har denne  blog er, at jeg gerne ville have noget interessant at fortælle om, når folk jeg lige har mødt spørger, om hvad mine interesser er andet end at, sidde på Youtube efter skole og andre ligegyldige ting.

Idet jeg inden bloggen, overhovedet var blevet lavet, sagde til mig selv "Sara kom nu, find noget, at bruge din tid og passion på, din kreative tøs, du kan godt, det er ikke svært" og ja jeg indrømmer ærligt, at jeg måske har brugt mange timer på ligegyldige ting og fokuseret for meget på en fantasi om en uægte verden, som aldrig vil ske nogensinde for mig.

Og ja, hver gang jeg så, andre flotte blogs (Johanne Kohlmetz, Amalie Wessel, Cutecarbs) så tænke jeg på hvordan det ville være at blogge.

Disse tre danske bloggers er grunden til, jeg har denne blog SÅ HVIS I SER DETTE TUSIND TAK FOR JERES INSPIRATION PIGER :).



Translation : Well I think it would be time for a explaination on why this blog is created and you can follow my life on here. 

The reason is that, i wanted to have a interesting thing to tell about when, people I just meet would ask the usual "what do you in your free time" other than "Well I spend time on Youtube and that kind of stuff. 

Before i even started creating the blog, i had a little chat with myself "Sara come on, find something to use your time and passion on,your creative girl,you can do it,it is not that hard" and yes i honestly admit that i maybe have spent hours on stupid stuff and focused too much on a fantasy about a fake world,that never will or would happen for me. 

Sara Mie :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt