november 25, 2013

My Christmas Wishlist

Her er mine ønsker til jul,blev faktisk færdig med den allerede i oktober men her på det seneste har jeg LIGE skulle adde to ting mere på den haha.


 
1. nogle busker, dette er ulempen ved mine lange ben, jeg har ikke så mange busker eller jeans tilbage i mit tøjskab. 2. Medina by Gosh negelak Keep Me Hangin´. 3. Taylor by Taylor Swift Parfume. 
4. Undertøj. 5. Foundation fra Nilens Jord Nr. 582 da den måske bedre kan matche min hudtone. 
6. En morgenkåbe til når jeg skal hygge med min mor eller søster. 

7. Basis trøjer da jeg også mangler nogle af disse (og mig som ellers har så meget tøj hjemme i skabet). 8. En ny sportstaske. 9. Blyantspidser til mine eyelinere. 10. en sort buksedragt. 11. Joggingbukser til idræt. 12. One Direction : Where We Are : Our band,Our Story bogen. 13. Gillian Jones klassisk penselsæt. 

Der er selfølgelig også noget musik at finde på listen. 14. One Direction Midnight Memories. 15. Taylor Swift Red. 16. Little Mix Salute. 17. Lady Gaga ARTPOP. 18. Ed Sheeran +. 

Sara Mie :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt