november 15, 2013

This Week : OSO-opgave

Jeg har i denne hele uge skrevet OSO-opgave(obligatorisk selvvalgt opgave). Dette er igen en af de
specielle ting ved, at gå i 10. klasse.

Det som en OSO-opgave går ud på,er at jeg skulle allerede i sidste uge finde en ungdomsuddannelse og et fordybelsesemne. Jeg valgte at skrive om kosmetolog som ungdomsuddannelse og hvorfor parfumeallergi sker for os mennesker.

Det har været spændende, men hårdt og jeg skrev også selvom jeg var syg i mandags på opgaven. Det har også givet nogle sjove og mærkelige snapchats haha.

Nu krydser jeg bare fingre for at karakteren vil blive god for denne OSO-opgave.

Hyper og trætte Sara Mie 

Da jeg var syg i mandags og skrev på opgave

 Sara Mie :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt