december 27, 2013

Mine Julegaver 2013 - Have I been naughty or nice this year?

Så er julen overstået for mit vedkommende. Dog vil jeg lige her på bloggen vise hvad jeg var så heldig at finde under træet i år :). Jeg elsker og åbne gaver juleaften eller bare sådan generelt, at åbne gaver hehe. Det er alle mine gaver eller jeg fik også en buksedragt af min mor & far - den får I at se muligvis på min Instagram her nytårsaften eller i det nye år :).

Bath Gel & Body Lotion der dufter som Taylor By Taylor Swift parfumen -  den dufter skønt skulle jeg hilse og sig´


Medina by Gosh i farven : Keep Me Hangin´ 
Hvid morgenkåbe - fik også en sort fra H&M



One Direction //Midnight Memories//


Rensesvampe til ansigtet - min hud er meget drilsk her i vinteren og ikke perfekt langt fra  :) 



Top Coat negelak fra L´OREAL PARIS  


3-trinsrensesæt fra Clinique 






Taske til idræt 

Taylor by Taylor Swift Perfume 


Pincet fra M. Cosmetics 

Gratis ringtone med en Taylor Swift sang yay 

Penge i kuvert fra min bedstefar 
Sara Mie :)  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt