december 29, 2013

My Best Moments of 2013

Det er jo snart vi går ind i 2014(synes, godt nok året er gået hurtigt). I dette indlæg vil jeg kigge tilbage på mine personlige bedste øjeblikke i 2013.

1. One Direction concert 08/05/2013 
Det er idag præcis 235 dage siden jeg så One Direction i Friends Arena Stockholm. Det er en af de øjeblikke jeg nok vil huske for altid. Stemningen var magisk, det er en oplevelse værd, at se dine idoler live uanset hvem du har af idoler ;). 

2. "Model" for en dag -11/07/2013 
Dette er nok den bedste julegave ever næst efter vores hund. Særligt når jeg fra helt lille pige altid har drømt om at være model. Der er altså mere end bare små poseringer i modelarbejdet. Jeg skulle spille to roller den dag - prinsessen og den rebelske hippietøs. Derudover gå på en mur(i bare fødder  det var koldt), men det var en sjov oplevelse jeg ikke ville undvære nu efter, at have oplevet det. 

3. Berlinturen 16-20/09/2013 
Det var en fed tur med min nye klasse til Berlin. Jeg fik også shoppet en del tøj til billige penge. Dejlige tøser jeg boede på værelse med. Det var også hjemve for mit vedkommende på Århus banegård på hjemrejsen. Har nogle gode minder derfra : tak til min klasse : I er 24 amazing mennesker <3. 

Sara Mie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt