januar 10, 2014

Getting Fit For Spring & Summer

Jeg har taget beslutningen om, at endelig og tage mig sammen hvad træning angår. Grunden til jeg gør det er, at jeg gerne vil ligge frøken doven stilen på hylden efter jeg her i de seneste måneder ikke LIGE har givet og træne eller blive ved med at opstarte en ny omgang træning af min krop. Dog vil jeg også gerne kunne se flot ud i bikini & shorts senere på året ;-).

Startede i lørdags med 3x7 minutters træning på Seven App´en til IPhone(jeg ved godt det ikke er særlig udfodrende med sådan en app, men jeg vil ikke have et alt for hårdt program her i opstarten).

Dog vil jeg ikke spise eller drikke noget af det der Nupo og andet "slankekurhalløj" da jeg ikke tror på det og det ser ikke særligt lækkert ud sorry to say :-). Så hellere knækbrød eller andet "let"til når jeg har lavet min træning. Desuden vil jeg jo bare have en mere tonet krop til bikninisæsonen starter og ikke slankere, da jeg allerede er meget tynd(but don´t worry jeg er IKKE  anorektisk eller andet). 

Jeg fik også noget nyt træningstøj i julegave, som jeg byttede til de tre ting her på det første billede.

T-shirt fra Nike 200 kr/Sweatpants fra Adidas 350 kr/Joggingbukser fra Puma 100 kr 

 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt