februar 23, 2014

This Week // Winter Break

Hej bloggen. Jeg har i denne uge haft vinterferie. Det har for mig betydet : afslapning og masser af det haha. Dog fik jeg også lavet en lille room tour video og fundet ud af min foundation fra Nilens Jord ikke lige er den bedste til at matche min lyse teint(hudfarve).

Mit værelse fik også lige hurtig forårsrengøring og jeg har øvet i at lave lidt anerledes opsætningerne af mit hår(hestehale er sgu blevet for mainstream og kedeligt til mit eget hår). b.l.a var disse opsætninger inspireret af den danske sangerinde MØ - singlen Never Wanna Know og hendes nye single Don´t Wanna Dance har kørt på repeat de sidste 4 dage + andre kunsterne og deres singler. Fredag havde vi om aftenen naboerne ovre og familien i går - fik lige købt resten af min søsters fødselsgave også igår.

Anyways mere om mine gaver senere i ugen - laver en lille hurtig video og et indlæg med detaljerne om tingene i videoen.






 Sara Mie :) 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt