februar 28, 2014

What I have learnt // A year as a blogger

Hey y´all! Jeg har nu haft denne blog i et helt år - crazy så hurtigt det år har "gået".

Anyways her er følgende ting jeg har lært efter et år som blogger.

1. Hav noget personlighed 

Der er ikke noget værre end bloggers som ikke viser en skid om deres personlighed - det er så kedeligt at læse og kigge på som læser! Men det er meget mere spændende at læse om oplevelser, meninger fra alt som musik,oplevelser, talenter o.s.v. 

2. Keep it simple for god sake! 

Hav en neutral baggrundsfarve - jeg havde i starten et meget farverigt billede som baggrund, det var ikke pænt nærmere alt for rodet og se på

3. Hav en ordentlig tone - stay classy and sweet not bitchy 

Det kan få mig fuldstænding op i det røde felt, hvis folk som blogger ikke er ordentlige ved deres læsere i kommentarerne - det er dem som er grunden til de sidevisninger du får på bloggen, så svar dem lige pænt selv om de måske spørger om noget dumt vedrørende foto eller diverse blogelementer/emner 

4. Lav noget bestemt som indlæggets afslutning 
Jeg har set flere bloggere bruger noget bestemt hvergang de afslutter et indlæg 
- mit er dette : 
Sara Mie :) 


Da det er en god måde at igen sætte dit eget personlige præg på bloggen og jeg er sikker på, at ingen andre har det samme navn som mig hehe. Så jeg forsætter med min afslutning på indlæggene :) 

5.Vær kritisk med billeder/video! 

De fleste bloggere har et pro kamera til outfitbilleder og andre kategori af billeder- men smartphones/Iphones er okay til at bruge hvis pengene til kameraet/videokameraet ikke lige er inde for rækkevide eller lån et hvis du kender nogle som har disse kameraer :) 

Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt