marts 17, 2014

COPENHAGEN-TRIP AND MORE

Jeg var så heldig i weekenden at skulle til København og shoppe! Det var en virkelig god shoppingtur jeg havde sammen med min mor og min far.

Vi var først i Zara - den som ligger nær storkespringvandet på strøget. Jeg købte 2 items derfra. Jeg kan rigtig godt lide Zara - men desværre var der kun disse to items derfra som kom med med hjem. Det kommer meget an på sæsonens trender, om jeg køber noget derfra eller når jeg kommer til en by som har en butik.

Derud over var vi i Urban Outfitters, Topshop, Sephora, New Yorker og Magasin Du Nord(topshop afdeling og Youngbloodstanden).

Og vi spiste frokost på Joe and the Juice - fik juice sex me up og sandwichen Tunacado - det kan klart anbefales ;)

Min Haul video fra turen vil komme op inden for den nærmeste tid. Det vil være en video hvor jeg snakker og viser tøjet på - måske med undtagelse af én ting haha.

Sara Mie :) 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt