marts 31, 2014

MY BIRTHDAY PARTY #3

Hello y´all again! 

Som I har kunne læse i fredags og i sidste uge holdte jeg fødselsdagsfest/tøsehyggeaften for 11 af pigerne fra min klasse. 

Det vi lavede først var, at da alle var kommet og havde snakket lidt viste jeg dem rundt i huset 
Så fik jeg pakket gaverne ud og dette var hvad jeg fik af dem 

Mit Outfit 





Bukser fra Gina Tricot - benene bliver skide flotte og lange når de er på 



Trøje fra H&M 

Trøje fra Gina Tricot 

Top fra Gina Tricot - super fin her i det varme forårsvejr 

Top med indbygget BH - så nogle kan få mere til gaden og til gården haha 
Watch out Sandra Willer og Johanne Kohlmetz - the new girl in blogger town is coming 

Ringe og Øreringe fra Gina Tricot 

Neglelak fra Rimmel London 




Derefter spiste vi mexicansk og fik hygget med et lille "modeshow" hvor jeg viste tøjet frem og de tog billeder af mig og søde Christina hjalp mig med at posere mere afslappet og naturligt. 

Så snakkede vi lidt omkring flere ting - b.l.a hvad jeg skal her efter 10.klasse - glæder mig meget til det! 
Vi så også The Hunger Games : Catching Fire og danset lidt Just Dance 



Had a great and funny Saturday night with 11 girls from my class 
We got some good food, talked, danced and watched Catching Fire 


Sara Mie :) 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt