marts 19, 2014

My Dream Eyebrows


Hello again lovely people! Let talk about them fabulous eyebrows.

My Dream Eyebrows


De slags jeg personlig bedst synes om er de lidt tykkere. Jeg bryder mig ikke særlig meget om de der ALT for tynde bryn som en del piger/tøser rende rundt med. Efter min mening er det pænest, at have bryn som i denne collage i dette indlæg. Og selvom nogle mener at mine egne bryn er skovssnegle så har jeg bare lige noget på hjertet til jer : IT´S MY EYEBROWS AND I LOVE THEM!

When we talk about how I prefer my eyebrows, I like them maybe a bit thick but not drawn up   - tried it before and it looked weird on me and my head shape. Think Cara Delevingne kind of eyebrows but some midi thin looks nice enough like the ones Rita Ora and Ellie Goulding have.


Sara Mie :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt