marts 21, 2014

MY "BIRTHDAY WISHES"

MY "BIRTHDAY WISHES"


Dette er hvad jeg øsnker mig i "fødselsdagsgave" af de 12 piger fra min klasse som kommer om en uge til tøsehyggeaften. Jeg var faktisk overrasket over, at blive spurgt om hvad jeg ønskede mig af dem - var sådan lidt "øh det skal jeg lige tænke over til imorgen". 

Fik dog fundet på nogle ønsker og som I kan se er der mest smykker på collagen -  det med min stil går også igen når emnet falder om smykker og neglelak. 

Next weekend I´m having 12 girls from my class over for a girl night in in danish we call it "tøsehyggeaften" - so I have to clean up the mess in my room tomorrow or sunday because I also have homework and two assignments due to the 1st and 3rd April. 


See you Sunday guys 

Sara Mie :) 


2 kommentarer:

  1. I love the style of your blog.

    I followed you on bloglovin and I was wondering if you want to take a look at my blog as well. You might like it.

    http://www.officialnotetoself.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Thank you Stephanie! :) I like your blog very much - the photos and the bloglayout is really fine

    SvarSlet

Sidevisninger i alt