marts 26, 2014

RESTARTING WITH MY WORKOUT

Som I måske kan huske, hvis I har taget et kig på min instagram postede jeg tilbage i januar at det skulle være slut med, at være frk. doven fra min side af!

Det holdt sådan ca. 1 1/2-2 månders tid.
Dog har jeg har gjort lidt lunges fem gange om ugen, men det tæller ikke meget :)

Grunden til dette er fordi jeg ikke rigtig har haft lyst til fitnesstræning og har været en del dage til diverse sociale ting - ved det er en meget dårlig undskyldning, men dem har vi danskerne en del af.

 

(mig som ellers sagde det her vil jeg seriøst blive ved med).

Men det jeg så, gør når jeg lukker munden og letter røven er følgende: 

Opvarming typisk dans(Just Dance 4 eller hvilke moves der lige falder mig ind) 
●●●
 Squats alt fra 5 til 35 hvor jeg holder stillingen i 10 sek. og vender tilbage til startpositionen - kan allerede se resultaterne selv 
Planken og Sideplanke i 1 minut (startede i januar på 30 sek ved begge øvelser.) 
Mave - og armbøjninger (vil begynde med rygbøjninger også) 
5-30 minutter på motionscykel 
10 lunges (5x2 på hvert ben) 
30 minutters gang fra min skole og fra busstoppestedet til vores hus 
1 times gåtur med vores hund nær vores hus 
●●●


Sara Mie :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt