marts 23, 2014

Round-up // This Week //

Det som jeg har lavet her i ugens løb er måske ikke det store i nogle øjne, men jeg har da hygget mig med det.

Tirsdag var jeg hjemme hos en af pigerne fra min klasse sammen med to andre af piger at se Pretty Little Liars sæson 4 sidste afsnit. Det er klart jeg skal se nogle flere afsnit af den serie, så kan det være ventetiden til den nye sæson føles mindre (der er jo virkelig lang tid til d. 10 juli).

Inden fik vi noget meget lækkert kage og knækbrød (havde den vildeste craving efter noget mere mad, da jeg igen er inde i den periode hvor jeg bliver hurtigt sulten). Måske har det noget at gøre med, at jeg er begyndt at træne mere og dermed også tage på - for mit vedkommede er det et godt tegn ;).

Torsdag skulle jeg hen til min søsters gymnasium og vente til hun fik fri - dog stod jeg et godt stykke væk fra rygerne og deres cigaretrøg og prøvede nyde det gode vejr og tog lige et selfie med mine nye solbriller fra Topshop på .

Grunden til jeg ovrehovedet ventede på hende var, at vi skulle med den samme bus(som var 20 minutter for sent på den) og hen til min far og skiftede til vores golftøj. Da vi skulle afprøve den nye måde som os juniorer fra d. 1 april skal træne på og det er altså en meget federe måde som vi nu skal til, end den gamle hvor vi stod en time og slå 50-100 golfbolde ud fra drive rangen ( en lille grøn måtte, hvis nogle er i tvivl om hvad pokker jeg snakker om).

I går var jeg sammen med min søster og far til min mindste fætters fødselsdag. Det er altid hyggeligt at være oppe ved min tante og onkel, uanset om det til en fødselsdag eller bare et "normalt" besøg.

Idag har jeg bare ryddet op på mit værelse og gjort rent. Da jeg jo som beskrivet i mit sidste indlæg skal have 12 piger til fødselsdag/tøsehyggeaften næste weeked

In this week I have watched the season final of Pretty Little Liars together with three of the girls in my class. Played golf and been to my youngest cousin birthday party yesterday plus cleaned up my room today, because as I wrote in my last post I`m having 12 girls over next weekend to a "birthday party".

That´s all from me today, see you on here tomorrow or Tuesday 

Ps The Haul Video will come up as soon as I find time to record it 

Sara Mie :) 






2 kommentarer:

  1. Loved reading your post, very inspiring!
    Amazing blog, you've got a new follower on Bloglovin!

    Have a nice day.

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    SvarSlet

Sidevisninger i alt