marts 02, 2014

The Lace Blouse And Black Pants

Jeg fik i onsdags den fineste blondetop/bluse i fødselsdagsgave fra mine forældre fra Gina Tricots forårskollektion og den hvide som kan anes under blonder .

Idag stylede jeg den med min simple hverdagsmake-up (concealer,mascara,bronzer og lipgloss) og mine sorte lidt edgy og rå bukser fra Only som jeg har brugt meget siden jeg købte dem sidste år, da jeg skulle møde min klasse som jeg går i nu den dag. På fødderne var mine sneakers fra Paul Green købt i skobutikken Guiti Sko som ligger i Aalborg.





Closeup af toppens detajler og min makeup som er meget naturlig 

Hi Guys this lace top/blouse I wore today is one of my parents birthday gifts that I got this Wednesday morning where I turned 17 years old. Styled with my black pants from Only I bought last year the day I meet the girls and guys I now go to school with(I remember my hands were shaking with a bit of nervousity and excitement that afternoon). 

Sara Mie :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt