marts 15, 2014

WEIRD THINGS ABOUT ME

Jeg har en stil som er en blanding af grunge,boheme,poptøs(popstjerne) og preppy - elsker nemlig at mikse på kryds og tværs i stilarter.

Jeg er følsom selv med bøger - har grædt over b.l.a når den fyr jeg synes om (læs have et lille fiktivt crush på) døde eller bliv vraget til fordel for en anden. NIGHTSHADE,Twilight og Beautiful Dead serien har jeg gjort dette med. 

Jeg har en vane med, at springe over til et HELT andet emne hvis jeg enten ikke vil snakke om noget personligt eller vil have folk spørger mere ind til det emne vi snakkede om - primært hvis jeg gør noget dumt mod mine venner eller mit kærlighedsliv og andre LIDT for private ting som kun er mig som ved besked om. Dog også hvis jeg synes det bliver for akavet mellem mig og personen jeg snakker med. 

Jeg er ikke en pige som går i solarium - fordi min moster fik modermærkekræft som 19-årig og det vil jeg bare ikke have selv og jeg er ligeglad med, at være bleg de første par uger her om snart når bikinisæsonen starter!

Jeg hader nogle dage om året mit hår. Da det bliver kedeligt eller slidt på 
fx. denne her tid på året - andre som kender dette? 

                       Sara Mie :) 






                            

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt