april 22, 2014

Easter Break Round Up

Det var så den påskeferie. Jeg var mest af tiden bare herhjemme og hygge med familien om aftenen.
Mandag var lektier det jeg fik lavet og trænet en halv time - derefter bare afslapning med telefonen haha   som ikke rigtig har kimet med Facebook beskeder her i ferien, som den plejer i hverdagen.

Tirsdag trænede jeg golf om eftermiddagen og shoppede lidt alene inden vi skulle til golftræning. Dette var også hvad jeg lavede i onsdags sammen med min mor. Der vil selvfølgelig komme et indlæg imorgen eller senere om hvad jeg købte der ;).

Vi var også til påskefrokost to dage i ferien.

De tre sidste dage var jeg herhjemme og lave DIY smykker til sidste skoledag, hvor jeg skal være Perrie Edwards/hippie. I går var jeg på Saltum Strand med min farmor  og i den gamle brugskunst butik i Saltum hvor jeg købte/fik tre ting som kommer på bloggen imorgen.





Vellykket forsøg på eyeliner - holder mig lige til det indtil
jeg kan få tegnet
en bedre linje rundt om resten af øjet




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt