april 04, 2014

Music // In My Ears For Spring/Summer Time

Hej skønne læsere. Jeg syntes det var på tide med et nyt indlæg om min musiksmag og hvad jeg render rundt med ørene til hverdag - særligt på vej hjem om eftermiddagen. Det er en kedelig hjemtur hvis, mine høretelefoner er væk eller min ipod - som jeg ikke har set siden jeg fandt den i min taske for en uge siden - eller rettere en af mine piger hjalp mig med at finde, da jeg ikke kunne finde gæt hvad - mine hovedtelefoner som var HELT nede i bunden af tasken. 

Moving on till the main subject! 

En sang som jeg har hørt virkeligt meget er Jalousi af Medina - Den kvinde kan bare et eller andet med hendes tekster. De rammer altid spot on, så tankerne løber løbsk og følelser kommer frem. 

Den anden sang som jeg elsker lige nu er Den Eneste af Kristoffer Rahbek. Den er så god og jeg bliver altid i super godt humør efter og imens jeg hører den - det er en win-win situation særligt når vejret er godt som idag! :). 

En anden er Little Mix cover af Word Up! - hører det når jeg træner cardio på motionscykel som vi har hjemme eller på vej hjem. 

Beyonce er også et hit hos mig særligt Partition - tak Sandra Willer for jeg kender den sang nu! Hører den dog kun herhjemme, når jeg har alenetid  i huset haha :). 

De sidste sange jeg vil nævne er X-factor vindergruppen (stemte på dem) Anthony Jasmins Do Ya og australske 5 Seconds Of Summer Cover af What I Like About You. Begge numre er fede på hver sin måde - hvilket jo siger lidt om min musiksmag som alt fra golden oldies til det nyeste mainstream popmusik eller jeg og en af mine venner siger typisk The Voice musik. 

Sara Mie :) 


1 kommentar:

  1. Hej Sara Mie :)

    Jeg synes, du skriver rigtig dejligt, så det ville jeg lige skrive. Det er dejligt ærligt, lige fra hjertet. Den virker bare meget bedre, når man er sig selv på sin blog, frem for at forsøge at være et eller andet, og du er helt dig selv. :)

    Keep up.

    mange hilsner Peter fra Kultur For Unge

    SvarSlet

Sidevisninger i alt