maj 11, 2014

New Ins// NEW YORKER & MORE

Hej Bloggen 

Jeg var i lørdags sammen med min mor inde og shoppe i Rosengaardscenteret i Odense. Der købte jeg lidt ting fra New Yorker og Matas plus en ekstra gave til vores kusine Frederikke som blev konfirmeret i søndags - desværre vil jeg ikke dele nogle af de billeder jeg tog på dagen, da det hun var den der var i centrum og ikke mig. Håber I forstår dette valg.

Top 79 kr 


Flammingotoppen / 39 kr /armbånd 30 kr / halskæde 80 kr 

Øjenmakeupfjerner vandfast og nornal / 45 kr - fik dem til 17 kr
da der var  tilbud på dem  indtil i går

  Hi guys so, a week ago I went shopping with my mother in this mall in Odense
This is what I bought during the short shopping trip

Hope you enjoyed this post

Two things before I end this post

What is your absolute favorite clothing store/stores?

Last but not least what do you think about my new editing on the pictures and layout?

Leave a comment down below to let me know :)

Because I really want to know more about my awesome readers ;)

Bye for now

Sara Mie :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt