maj 18, 2014

Oufit Of The Day: Confirmation Edition

I fredags var jeg til min bedste veninde Theas lillesøsters konfirmation. Jeg havde egentligt planlagt og tage en kjole fra H&M på - kun 179 kr . Uheldigvis er det den lidt dumme og trælse tid på måneden for mit vedkommende.

Så I får den at se her på bloggen når jeg skal til sølvbryllup her sidst på måneden og muligvis også som en dagen derpå indlæg efter min dimension/fest er ovre. Ved jeg kommer til at savne flere fra min klasse - det er gået lidt for stærkt det her år i 10.klasse .

Så jeg var nødt og have mine mørke jeans fra Only på. Dertil havde jeg taget min top fra Zara. Den er købt den weekend jeg var i KBH med min mor, far og søster i marts .

Og mine nye sko jeg købte samme dag som min That Moment parfume inde i Salling i Aalborg.
Havde ikke et fuldt billede men jeg poster et nyt indlæg i morgen når jeg kommer hjem med tingene/skoene. Hold øje på Instagram @saramie2697 hvor jeg poster små øjeblikke fra min hverdag og nogle outfit når jeg syntes jeg har noget fedt tøj på.




 

Sara Mie :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt