maj 22, 2014

Summer Feels


Sommeren er heldigvis på vej her i Danmark. Jeg har idag haft noget lignende denne kjole på(købte den sidste år i Only eller Vero Moda). Dertil mine sneakers fra Defeeter og halskæden jeg købte i New Yorker dagen inden min kusines konfirmation og her om noget tid inden jeg tager hjem sammen med min mor fra byen, skal jeg selvfølglig have mine solbriller fra Topshop på. Makeup er lige nu as simple as it can get. Min mascara og bronzer er det eneste jeg lige gider og tage på om morgenen lige nu.

Og det har nok også den grund jeg vil have pæn hud til næste onsdag hvor jeg har sidste skoledag sammen med min klasse.
Derudover tog jeg også et armbånd fra H&M på inden jeg gik ud af døren derhjemme. Kan desværre ikke finde et billede af det online, men tager et billede af det i løbet af weekenden eller imorgen.



Summer Feels





Sara Mie :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt