juni 06, 2014

Bloganbefaling #4 www.stinusit.dk

Hej Igen. Så er det igen blevet tid til endnu en af mine månedlige bloganbefaling. Denne gang er det bloggen www.stinusit.dk som 15 årige Laura startede sin blog i januar 2013 - præcis en måned og 14 dage inden jeg også startede denne blog op.

Det hun skriver om, er følgende emner DIY, Mode,personlig pleje og hvordan det er at gå på hendes efterskole ligesom som jeg vil gøre fra tid til anden når jeg til august starter på efterskole længere i Nordjylland - vil ikke skrive hvilken efterskole da jeg synes det er for privat til at dele her på og jeg gerne vil have det kun er min familie og venner som ved hvad min efterskole hedder.

Blev glad for layoutet på hendes da det ser rigtig professionelt ud når man kigger sig ind på hendes blog . Så hvis du kan lide ligesom mig blogs med både nice layout med billeder og gode/hjælpsomme emner så tag et kig fordi Lauras blog og/eller hendes facebook side




Credit til Laura for billeder i dette indlæg 

Sara Mie :) 

Ses igen på mandag her på bloggen 


1 kommentar:

  1. Kan rigtigt godt lide denne blog, og vil gerne følge den. <3
    Har du måske lyst til at følges over Bloglovin? :)

    http://Pigen-Med-Togskinnerne.blogspot.dk/

    SvarSlet

Sidevisninger i alt