juni 05, 2014

Eksamensbelønning: Slut Med Matematik Indtil August

Jeg har endelig efter ca 10 latterlige hårde år med matematikken scoret et 7 tal i min mundtlig matematik eksamen.

I mandags og dagen efter sidste skoledag var jeg ellers dødhamrende nervøs for at få den samme karakter jeg fik sidste år i 9.klasse for mine egenskaber i mundtlig matematik, da jeg altid var nervøs over om resultat nu var rigtigt udregnet i 9.klasse af mig og generelt at sige noget i matematiktimerne. 

Men det gik fint - så jeg har sgu sparket røv hele året med matematikken, fordi jeg vil ikke have dumme  karakterer til få mig ned med nakken igen og frygten for at sige noget forkert - det kan ikke undgåes her i livet at sige noget dumt eller forkert og det er jo bare nogle tal som matematik handler om.

Men jeg fik jordbær sammen med min mor og hendes veninde Anette og smuttede lige ned i Normal i Aalborg(hvilket tog mig omkring to måneder før jeg fattede, at det var en butik haha - plejer ellers og have styr på butikkerne i Aalborg ) og kiggede lidt. 

Det jeg kiggede efter var den contour børste som Kirstine Sloth snakkede om i en af hendes så vidt jeg husker favorit videoer fra 2013. Men de havde den ikke mere - så jeg købte en øjenskygge pensel til 12 kr og en Rimmel London Glam Eyes HD øjenskygge i palettefarven 008 til 29 kr.
Så mødte jeg lige en af dem fra min klasse derinde og snakkede med hende lidt. 



Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt