juni 29, 2014

My Make Up Collection (Nilens Jord,Rimmel London and more)

Hej igen bloggen 

Synes det var på tide med et piget tema her på bloggen, da det ikke før rigtig er blevet vist her endnu 

Som jeg skrev tidligere i et af mine indlæg og som I kan se på indlæggets titel er det blvet tid til jeg viser alt mit makeup og tilbehør jeg har fået eller købt siden jeg rigtig startede at gå med makeup :) 

Let´s get to it haha 

 

Dette makeup kit fra youngblood er et af mine musthaves inden for min hverdags rutine - øjencremen er super god til at skjule de værste mørke rander og det efterlader et godt resultat inden jeg ligger øjenskygge på en gang imellem til særlige begivenheder som fødselsdage osv. Dog skal det lige siges, at mascaraen på nedereste vipper/de øverste vipper og eyelineren sammen gør en kæmpe forskel for hvordan ens makeuplook ser ud - eller det er i hvert fald hvad nogle af dem jeg kender har sagt til mig når jeg har brugt det sammen.

Mit nyeste køb og jeg er generelt mest til de gyldne toner til hverdag men til fester og andre ting bruger jeg gerne lidt flere farver i mit øjenmakeup. Jeg har disse paletter

Ink by Dennis Knudsen Palette Eye Shadow 06 Green
Medina by Gosh Butterflies Smokey Eyes Palette 001 Black
Rimmel London HD Glam Eyes Heart of Gold 007 og True Union Jack 008
Nilens Jord Eye Shadow nr. 631(pastelgrøn) ognr.  618 (gylden)


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt