juni 02, 2014

Nothing lasts forever: Sidste skoledag

Jeg har nu fået læseferie. Min sidste skoledag var i onsdags og jeg havde en af de bedste dage ever!
Alle var glade og snakkede som et vandfald - så en del af dem fra min gamle skole oppe i Fårup Sommerland, men ville ikke forlade/riskere at blive væk fra de tre søde piger jeg gik sammen med. Så jeg skyndte mig bare videre hver gang jeg så nogle af dem - særligt da jeg så en af dem jeg tidligere har kunnet lide. Der kunne jeg godt lige have brugt den der app som MTV har lavet i forbindelse med deres program Ex on the Beach haha!.

Senere var jeg sammen med to af dem fra 9.klasse og en af drengene fra min klasse ved, at komme for sent til bussen - vi fandt den heldigvis i tide inden den kørte væk. Efter det skulle jeg ned og vente på min mor i en halv time. Så på en time blev jeg klar og fik min mor taget billeder af mig inden vi kørte hen til der hvor festen skulle holdes.

Stemmingen til festen var god og jeg kan huske en del sjove ting som skete den aften, men jeg helst have de minder for mig selv/kun dele med dem jeg føler, er mine rigtige venner og som jeg kommer til at savne som en sindssyg når jeg stopper om under en måned i 10.klasse - har lært meget om mig selv gennem dette lille års tid.

Her til nogle billeder jeg tog/dem min mor tog fra i onsdags 


Tjek instagram for nogle flere billeder @saramie2697 

Sara Mie :) 

Smutter nu, da jeg skal læse op på mit matematik til imorgen 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt