juni 16, 2014

Those Lips

Hello Again. 

Som I måske så på min instagram @saramie2697 postede jeg igår et billede hvor jeg har brugt en pink/fuchsia farvet lippen på læberne. 

Den er budgetvenlig og fra H&M. Generelt holder farven super så den er pengene værd. Dog er den også et godt alternativ til læbestift når man ligesom mig ikke aner hvordan eller kan finde ud af at få mine læber til se pæne ud med læbestift - practice makes perfect you know.
Så det er nok det jeg vil begynde at lærer på lægge nu hvor jeg styr på de diverse ting jeg er begyndt at bruge - efter mine eksaminer er ovre vil jeg lave et indlæg med alt mit makeup - glæd jer til dette, da jeg også vil skrive lidt til hvert af mine absolute yndlingsprodukter ;).  

Sådan ser den ud, når den er på mine læber 


Sara Mie :) 





2 kommentarer:

  1. Fed blog du har!
    Vil du måske følges?

    http://pigen-med-togskinnerne.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du gerne hvis du vil og tak for rosen, den er værdsat fra min side af :)

      Slet

Sidevisninger i alt