juli 05, 2014

Bloganbefaling #5 og #6





 


Nu er det igen blevet tid til en ny (denne gang to) blogs/bloggers får lidt mere opmærksomhed! Jeg har dog også valgt, at lave to bloganbefalinger i det samme indlæg da jeg ikke er hjemme i starten af august hvor jeg er på ferie i Kroatien wuhuu. Desuden vil jeg altid have denne serie indlæg kommer ud i starten af måneden da jeg har det bedst på den måde med at blogge om et fast emne som dette er :).

Jeg har valgt at det skal være www.sarahfrost.bloggersdelight.dk og www.sincerely-k.dk

Og Katrine her har efter hvad jeg sådan lige kan se potientiale til at blive en god beautyblogger. Da billederne er gode og hun er god til at forklarer med priser og hvordan hun synes makeuppen ligger/sætter sig på hende - dem som har lidt forstand med makeup hvad jeg mener haha.

Det jeg kan lide ved Sarahs blog er at hun har styr på alt med hvordan man layouter og samt skriver noget som ikke ligner noget værre hø som nogle blogs og bloggers desværre gør engang imellem - jeg har selv gjort dette med at få det til at ligne hø så ingen stenkastning her. Billederne er også gode selvom hun også bruger hendes mobil men hvem gør ikke det nu til dags haha. Dog virker hun også til at være en rar person - jaja jeg er måske lidt naiv og godtroende om alle folk men det er da mere tiltrækkede/respektfuldt at lave være med dømme folk negativ uden man kender en dyt til hvordan de er i virkeligheden #positivitet og #mindreforbandetjantelovogbitterhedmodandremennesker :).


Credit til Katrine og Sarah for billederne som jeg vil bruge i dette indlæg 


Katrines billeder  
Sarahs billeder

Sara Mie :) 








3 kommentarer:

  1. Din blog er virkelig fin! Ny læser her :)) Keep up the good work !! Knus
    Xx Moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super fin blog.
    Ville blive glad hvis du besøgte min - "idavinding.blogspot.dk"

    Knus Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Selfølgelig vil jeg gøre det Ida :)

      Slet

Sidevisninger i alt