juli 28, 2014

Little Update

Hej Bloggen. Jeg er igen hjemme fra Stockholm men jeg rejser allerede væk fra Danmark igen morgen aften mod Kroatien. Derfor vil jeg ikke kunne blogge i de 12 dage jeg er dernede(ingen wifi) og hellere ikke her i starten af august da jeg jo skal starte oppe på efterskolen plus lige få hverdagen til at fungere deroppe. Dog vil jeg lave en guide til de steder jeg synes er værd at besøge i Stockholm og samt lidt om min tur til Kroatien når jeg lige er faldet til deroppe med de andre elever som jeg glæder mig til at møde og lærer at kende :).




Finally home from Stockholm and it was a awesome little trip with my family. I already leave Denmark in about 26 hours time because I´m going to Croatia for the second time. I will leave the blog at home and there will be quite here in some days after I return to Denmark. 

Sara Mie :) 

See you in some time on here next month - stay happy for so long!





1 kommentar:

  1. Cute photo!

    Check out my site, I think you'd love it: TEALINHEELS

    SvarSlet

Sidevisninger i alt