juli 08, 2014

Lopper på Havnen Fund

I søndags var mig og min mor inde til Lopper på Havnen på Aalborg Havnefront.
Jeg fik i alt fire ting med hjem derinde fra. Det var rigtig mange mennesker derinde da der også var IRONMAN lige ved siden af. Vi startede med at kigge på alle standene inden vi købte noget.

Nå men nu til det jeg fik med hjem 

Skjorte fra monki (bagved min kjole fra h&m og Zara)  
Close up af detajlerne på skjorten :) 

Mit første Chanelkøb i farven Holiday som passer godt med det jeg laver lige nu :)  
Lig et billede uden flash og ved siden af en af mine to fine designer Cola dåser 

I farven #2 som passer min hudtone bedst 




Detajler på bukserne fra Global Funk 
 Sara Mie :)


1 kommentar:

  1. Fine ting du har fundet. :)

    // Emilie

    Håber du vil kigge forbi.
    www.emiliebertil.dk

    SvarSlet

Sidevisninger i alt