juli 04, 2014

New Chapters to Begin

De sidste dage har jeg tænkt over hvor hurtigt mit liv er gået siden jeg startede med folkeskolen og for få dage siden sluttede det hele med et gennemsnit på 7,4. Om en lille måneds tid er jeg igen et nyt ansigt på et nyt sted - denne gang en af Danmarks fem mest populære og eftertrækkede efterskoler. Jeg tænker da over hvilke mennesker jeg skal til at bruge de næste 10 måneder med. Dog også på hvordan sådan et  ophold på en efterskole vil komme til ændrer mig som person. For det vil jo den komme til.

Det siger alle dem jeg kender der har været efterskoleelev, at de har mærket en ændring i hvordan de er som person. Nogle har jeg også selv kunne se at de har ændret sig når jeg nogle få gange har været sammen med dem. Men jeg håber på det bliver et godt år for mig både på det personlige og faglige plan.

Jeg har dog lidt planer om at en gang i mellem at skrive omkring de spænende ting som jeg vil opleve i løbet af året her på bloggen, men ikke alt for meget af det kedelige med afleveringer o.s.v. Dog slet ikke noget omkring hvis jeg skulle finde kærligheden deroppe - det er et emne jeg slet ikke vil dele her på bloggen da kærligheden for mig er en til tider forvirrende lille dum djævel at håndtere.  Jeg er noget så privat med lige netop sådanne ting som jeg ikke gider/vil have alle mennesker i verden skal vide noget om. Så hvis jeg nogensinde vil begynde på at lave flere Youtubevideoer vil jeg ikke lave nogle af  alle de personlige/private tags som kærestetag,søstertag og hvad der ellers findes af dem. Så er jeg mere interesseret i at lave nogle ask me eller hauls/lookbooks videoer  i stedet for da de kombinerer mode og stil med det kreative og I som læsere kan lærer mig lidt bedre at kende uden jeg afslører for meget af mit privatliv.

Sara Mie :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt