juli 11, 2014

Packing List: Croatia 2014

 

Sidder lige nu indenfor med musikken som jeg forbinder med sommer/ferie og venter på solen/varmen bliver lidt mindre skadelige for min hud, selvom jeg aldrig bliver forbrændt men, vil ikke tage nogle chancer. Her om 18 dage rejser jeg ned til en lille by nede i Kroatien. Der skal jeg være i 12 dage sammen med noget af familien. Tingene på collagen er noget af det jeg skal pakke ned i min kuffert. Jeg skal have mine tre scruchies med som jeg købte på udsalg i Gina Tricot. De farver jeg har dem i er sort,hvid og gul - den på collagen er den pink version af dem. 

Selfølgelig skal jeg også have min sorte top som jeg fik tilbage i marts af min veninde Christina i fødselsdagsgave sammen med de sølv øreringe jeg havde i på et af mine Instagram bileder fra april måned. Det jeg også vil komme til gå i dernede er lette toppe og kjoler mikset med nederdele eller min e shorts fra Zara og H&M. 

Soon will I leave for my vacation i Croatia with my family and this collage shows what my essentials are when I travel in the summer season 


Det var alt for nu 

Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt