juli 13, 2014

Sunkissed Summer Tag

Tænkte jeg ville lave dette tag som et blogindlæg da jeg skal have lidt i øvelse i at lave Youtube videoer som vil noget værd at sidde og se inden jeg laver videoer - og jeg vil altså gerne nyde vejret og være lidt social i stedet for at lave videoer indenfor.

Jeg fandt ud af dette tag da jeg så Kirstine Sloths video hvor hun havde linket til videoen med personen som har lavet dette tag - det er vidst en amerikaner som har lavet det(kan dog ikke huske hendes youtube)

Det har 15 spørgsmål relateret til sommer som er disse 

Hvornår går/gik du på sommerferie fra skolen?
Det gjorde jeg den 27.juni 

Strande eller pools? 
Begge da det er nice at være på strand (undtagen alt det tang i vandet) og pools er lækre at svømme i når vejret er godt 

Skal du på nogen form for ferie? 
Ja jeg skal til Kroatien her d. 29 juli og 12 dage frem inden jeg bliver efterskoleelev (så jeg vil lade bloggen blive herhjemme indtil jeg kommer hjem fra Kroatien og min første weekend på efterskolen) 

Min drømmeferie? 
Phew den er lidt svær da der er mange byer jeg godt gad se - b.l.a London eller Barcelona for at nævne to af dem - ellers bare til nogle af festivalerne som ligger nær hvor jeg bor men nogle veninder/venner - tror ikke jeg er Roskildetypen overhovedet haha

S`mores eller Is?
Hm tror lidt begge by the way kiks med ristede skumfiduser og jordbær er godt - prøv det

Hvad var dit sjoveste sommerminde?
Har et par stykker fra Kroatien i 2010 og nogle fra sidste år med mine forældre og naboer.

Bliver du brun eller solskoldet?
Jeg bliver brun og får sommerfregner på næsen og under øjene :)

Hvordan ser dit hår ud om sommeren? (nede, hestehale, ombre, dip dye, etc.)
Enten løst, oppe i en rodet knold(også kendt som en topknot) eller
lettere opsat med lidt hårnåle som,
på dette billede her fra sidste år

 

Yndlings sommernegelak? 
Hm det må være min nye chanel i farven holiday som jeg har på lige nu eller Rimmel Londons I lasting finish 060 Hot and Spicy og Professional finish 293 Pop Rose 

Hvad vil du helst : bruge sommeren ved poolen(stranden) eller indenfor med at glo på Netflix?
Jeg må klart sige at jeg hellere vil være ude så meget som muligt om sommeren og jeg har ikke Netflix - jeg finder på andre ting at lave udenfor som for eksempel at tegne eller underholde min hund 

Solbriller eller hatte(caps,strandhatte o.s.v)? 
Begge men jeg er mest til solbriller og evt strandhat som den Samatha har på i Sex and the City 1 
Så jeg er ikke hoppet på bøllehat tendensen for jeg forstår det ikke helt 

Hvad er DIN sommersang? 
Ednu et svært spørgsmål for jeg har mange sange som er min sommersang 
Her er et LILLE udpluk af dem 
🎶Girls(All around the World) af Reece Mastin 
🎶You af Hollywood Ending 
🎶Live Your Life af Tulisa 
🎶This is how we do af Katy Perry 
🎶Visa af Tulisa 

Har du en summer bucket list? hvis ja del nogle af tingene derpå
Hm ja jeg vil gerne se the Greeting to Sun som ligger i byen Zadar i Kroatien 
Og få taget nogle billeder med kameraet jeg har lånet af min onkel - men det har jeg allerede gjort en hel del :). 

Bikinins,tankinis eller onepieces? 
Bikini er en vinder her :) 

Sommer musthave makeup produkt? 
Mine to baby lips og min matte læbestift fra HM 

Yndlingsting ved sommeren? 
Dette er meget nemt - man kan være ude længe og få godt mad plus folk virker altid mere snaksalige om sommeren og jeg er altid i godt humør om sommeren. 

Sara Mie :) 






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt