september 06, 2014

Bloganbefaling #7 www.sundesager.dk

Hej bloggen 

Som I nok kan se på indlæggets titel er det igen-igen blevet tid til min månedlige bloganbefaling :). 
Beklager virkelig bloggens tilstand men jeg prøver virkelig,at finde tid til den. Det er lidt svært at være blogger og efterskoleelev på samme tid (dårlig undskyldning I know men,  jeg glemmer ikke bloggen don´t worry). 

Men den her gang er det en helt ny madblog som jeg giver en anbefaling til!

Den hedder www.sundesager.dk. Det er veninderne Amalie og Ida på 19 som mødte hinanden på deres  ophold på en efterskole(hvilket er sjovt fordi, jeg jo selv er efterskoleelev haha) som har bloggen. 


Grunden til jeg har valgt den her slags blog er fordi jeg mangler nogen gange inspiration til mad når jeg er hjemme fra efterskolen og jeg vil klart følge med i deres blog fremover :). 

Sara Mie :) 




1 kommentar:

  1. Kære Sara Mie,
    Vi er så taknemmelige for din bloganbefaling - 1000 tak for de søde ord, du har ingen anelse om hvor glade vi blev. Vi er også så glade for at du fremover vil følge mig! Vi følger selvfølgelig også med dig fremover :)
    Mange knus fra Ida og Amalie ★

    SvarSlet

Sidevisninger i alt