januar 02, 2015

Bye 2014 Hello 2015

2014 var for mig et år både med få nedture og mange opture. 

Et af de støreste øjeblikke har for mig været at starte på min efterskole. Det er virkelig det bedste valg jeg selv har taget. Bare på det første halvår har jeg fundet nogle faktiske veninder og venner og mine fremtidsplaner efter efterskolen synes jeg der er styr på.

Men der er altid lidt udfordinger med så mange personer under samme tag og nogle personer skal lige lærer hvordan man gør tingene og ikke springer over i den anden trælse grøft hvor nogle desværre ikke lige ved hvordan klaveret spiller. Men sådanne personer er ikke ens tid eller energi værd, da de kun ønsker en reaktion fra andre på deres åndssvage og umodne bemærkinger.

En anden ting som har været et højdepunkt var miniferien i sommers til Stockholm med mine forældre og søster. Dog også da jeg selv med min moster og onkel tog til Kroatien i 12 dage lige op til starten på efterskolen.

Den sidste ting som har været et højdepunkt var da jeg afsluttede min 10.klasse på min gamle skole med et godt gennemsnit og gode minder med nogle af de sødeste piger og sjoveste/skøre drenge som jeg savner i min hverdag. Men igen der er udfordringer som ungt menneske hvor man er nødt til at vælge hvilke personer skal have en plads i ens liv. Det har jeg så lært på den hårde måde, men er nu bedre til at gennemskue folks handlinger og lukke døren for dem ikke fortjener en ven som mig ved deres side.

 

I og med at vi nu er godt begyndt på 2015 er der også nogle ting som jeg ser frem til. Min 18 års fødselsdag som er små 55 dage væk. Studieturen til Istanbul med mit linjefag på efterskolen som er om 81 dage. Nibe Festival som jeg planlægger sammen med nogle af mine efterskolekammerater at tage til i år og samtidig de kommende elevfester som hører efterskolelivet til. Galla er også et af de højdepunkter her det sidste halvår som virkeligt er en ting jeg vil glæde mig til. 

Vil nyde de sidste to dage som jeg har tilbage før jeg skal op til min efterskole igen 

 Sara Mie :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt