januar 23, 2015

Wishlist For Turning 18

Siden der på mandag er kun er en måned til jeg fylder 18 år syntes det var på tide, at dele her på bloggen lidt omkring mine ønsker.

En ægte skindjakke er virkelig en ting jeg mangler og savner i min gardarobe, fordi det er en tidløs klassiker at eje. Et ønske jeg også har lige nu er et Instax Mini 8 eller lignede polaroid kameraer fordi det er nemlig fedt at have mulighed for tage billeder på den måde. De sidste ønsker er bogen Wreck This Journal, undertøj fra Erbs Denmark, en bæltetaske til min studietur til Istanbul her i marts måned og en Love Tag i forgyldt sølv halskæde fra Jane Kønig med et S vedhæng. 

Sara Mie :) 

1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne ønsker, dem kan jeg godt følge dig i! Jeg var selv på studietur til Istanbul, så glæd dig!! Rigtig skøn by :-)
    Knus Amalie, sundesager.dk

    SvarSlet

Sidevisninger i alt