februar 07, 2015

Roleplaying: Mafia Uge HE 14/15 Style

Vi havde i den her uge mafiauge oppe på min efterskole. Det er en hel uge hvor vi var opdelt i 12 små familie i et rollespil som skal forestille at være i 1920´ernes Chicago. Præmien var en biograftur inde i Hjørring som min mafiafamilie vandt! 

Det har i den grad været en fed og hård uge, da det gælder at tjene flest penge,spille godt skuespil over for gamemasteren og de gamle elever og vi skulle også være gode til at komme til tiden. 

Desuden skulle jeg også de sidste to dage se om jeg kunne tage billeder under spillerunderne, men det var lidt svært. Da jeg også skulle passe min rolle som hitmand(person som "dræber" folk som var en trussel for ens egen mafiafamilie eller bare så man kunne stige et niveau op) i spillet. 





Sara Mie :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt