april 10, 2015

Lately I been

En tur på Starbucks med tre dejlige piger fra mit fotohold da jeg var i Istanbul. Taget godt 500 billeder på et Canon som jeg lånte af fotografen Søren, da mit Nikon som jeg låner af skolen er slidt op på shutter knappen(den lille knap som gør du kan tage et billede når man husker at fjerne linsedækselet)
Hørt en masse nyt musik bla Citybois nye single Things We Do (er måske LIIDT en fan af dem,  men en af de mere chill af slagsen) som er en af mine favoritter lige nu her til forårets begivenheder . Arbejdet på en boganmeldelse som jeg skal aflevere på tirsdag til min dansklærer. Hygget med familien med film og is. Gået mange ture med min hund Max der hvor jeg bor :) Idag skal jeg hygge med min mormor og senere på hyggetur med min mor inden jeg skal til frisøren.



Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt