juni 28, 2015

Efterskole Essentials

Et lille indlæg med ting jeg vil mene er gode til et efterskoleophold udover det som din efterskole har skrevet i den folder du får med hjem når du bliver meldt ind. Dog er det  mest rettet til pigerne som skal starte her i august måned! Glæd jer til det, da du får så meget at huske og du ændrer dig også en del ved at gå på efterskole!


en Wreck This Journal
Da du kan få meget sjov ud af have den med gennem dit år på efterskole som går stærkere end du lige skulle tro og du kan få hjælp med nogen af tingene du kan gøre med bogen af dine roomies!

Bokse til opbevaring af makeup osv. 

Neglelak til stilletimerne som bliver lidt kedelig i længden da man for det meste bruger den på at slappe af eller de få lektier der er på en efterskole.

Et usb disk drev til hvis du har en Macbook Air, så du kan se film som ikke er på Netflix eller Viaplay  

Et lager af mad du kan lave når du lægger syg eller når du er sulten - Nutella, nudler,cola og popcorn  er især et hit hos mange men det er okay at sige nej hvis du ikke har lyst til at give ud til alle. 

Ekstra sæt hørertelefoner da de godt kan blive væk fra dig eller hvis du får stjålet dem - dette er sket for mig og det er virkelig ufedt hvis dem du havde 

Et toastjern til din gang som kun er "jeres"for toast er bare en del af det at være efterskole kid og sådan er det :). 

Et spejl til dit værelse som både du og din/dine roomies og gangpiger kan bruge. 

Solbriller til starten af året da der næsten altid er godt vejr 

Et lille kamera til introturen og måske den første tid 

Noget derhjemme som du kan have med til dit værelse eller have på som hjemven ikke tager overhånd i løbet af den første tid da det er der hjemven nemmest kan komme. Jeg græd på et  tidspunkt i løbet af mine første 14 dage på min efterskole men heldigvis kom jeg hurtigt på andre tanker da jeg hurtigt fik nogle at snakke bare efter den første uge oppe på efterskolen. 

Til sidst vil jeg nok også sige du skal være meget åben overfor at lærer nye mennesker på din efterskole at kende da du skaber et unikt venskab med mange folk i løbet af kort tid. 

Sara Mie :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt