juni 24, 2015

Festival Season Inspiration 2015

Siden vi her i Danmark om få dage for alvor skyder festival sæson i gang har jeg lavet en lille collage med to outfits som jeg selv synes ville være maks fede at have på til en af sommerens mange festivaler.


Solbriller hjerteformet // Wildfox Solbriller cateye // HM Sneakers // Vans Sneakers// Nike Air Max Thea Print Trøje // HM Trøje // Adidas Orinigals by Rita Ora Smykker// HM Lip pen // Rimmel London Kimono// HM Bukser// HM Øjenskygge// Bohoo Bandeu BH// HM 

Festivaler er noget af det fedeste ved sommeren i Danamark da nærmest alt er "lovligt" på modefronten de dage du er på en festival. Her giver folk en f**k for at sige det lige ud om hvilke brands andre personer har på. Jeg skal selv på Nibe Festival fra torsdag til lørdag.Jeg glæder mig virkeligt meget at have det sjovt i tre dage og måske rende ind i folk jeg tidligere har gået i klasse med på mine to gamle skoler :). Selvfølgelig skal jeg også hører nogle af de artister som spiller i løbet af de dage og Lukas Graham er en af dem

Sara Mie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt