juni 17, 2015

Liebster Award⎜Nominated by My ManiCastle

Jeg er for første gang blevet nomineret til en Liebster Award af Luxiie fra www.mymanicurecastle.dk 

Der er så lidt ting som jeg skal gøre med denne nominering 

Den første er tak for nominerigen Luxiie! 

Her er så de andre ting jeg skal gøre 

11 facts om mig selv 

1. Jeg er meget afhængig af makeup relaterede ting, så det næste stykke 
holder jeg lige no buy med make-up. 

2. Jeg har en gang drømt om jeg var på tour med 5SOS og One Direction - hvor vildt ville det ikke være hvis det var rigtigt haha. 

3. Sims 2 & 3 er de to bedste spilserier jeg har spillet og har brugt mange timer på at spille det
( Kunne på et tidspunkt i 8 timer uden pause men nu er det andre ting som jeg bruger tid på). 

4. Nu her når, jeg starter på gymnasiet skal jeg til at lærer spansk på A niveau. 

5. Jeg hader slanger og render væk hver gang vi er steder henne hvor er der slanger. 

6. Jeg fatter ikke noget af hvordan man spiller Fifa for kan ikke få dem, til andet end at jonglere med bolden and that´s it!. Så jeg er elendig og nem at vinde over i Fifa. 

7. Jeg har længe drømt om enten at blive designer eller model men nu er det mere fotograf jeg gerne vil være lige nu - men det kan være det har forandret sig om et år eller to men who knows.

8. Jeg har en sjov vane med at samle på sommersby limited edition flasker - så hver år siden jeg var ca 16  har jeg købt en og drukket den kun for at få tømt flasken.

9. Mit grin er noget af det mest særlige ved mig - det har ofte fået flere forskellige kælenavne dog er "sirenen" det som er brugt mest. 

10. Jeg bruger meget af min tid på mit værelse når jeg er hjemme, da jeg er introvert( dog kan jeg også godt lide at være sammen med folk men har brug en pause en i mellem).

11. Jeg er meget åben overfor at kende nye mennesker at kende og giver altid folk en chance.

Luxiies 11 spørgsmål til mig 

1.Hvad er meningen med livet? 
 Det er vel at være tilfreds med hvad det bringer af udfordringer og glæder! Taler af egne erfarninger for mit liv har været en rutsjetur med flest glæder men dog også lidt udforinger men er blevet stærkere og klogere af det. 

2. Hvad er du mest stolt af? 
Det er faktisk lidt svært at svare på da jeg har flere ting jeg er stolt af men 
en af tingene er da jeg sidste år fik 7 i min mundtlig matematik 10. klasse eksamen! 
For var bange for at få en rigtig dårlig karakter. En anden ting er nok de to portrætbilleder jeg fik taget af andre i det første halvår på efterskolen. Men selvfølgelig også bloggen her. 

3. Hvad ville du helst undvære neglelak eller læbestift/lip gloss? 
Det må nok blive læbestift/lip gloss, da jeg er glad for at lave nailart når tiden er til det(dog kigger jeg ofte efter råd m.m i Facebookgruppen Lakhovederne).

4. Hvis du kunne rejse hvilket som helst sted hen på ferie, hvor gik turen så til? 
New York for ville nok være der i to uger hehe ellers London. 

5. Hvad er det bedste ved din personlighed? 
Det er nok at jeg prøver at se det gode i mennesker og er ofte meget opmærksom på hvis jeg kan se på folk at der er noget i vejen og for dem jeg har et tæt forhold er nærmest ingen grænser for hvad jeg ville gøre for dem. Så er jeg ret unik, da jeg er fuld af overraskelser hvilket er ret fedt egentligt.

6. Hvad drømmer du om når du dagdrømmer? 
En masse underlige ting som jeg ofte ikke kan huske dagen eller en time efter. 

7. Hvad ser du frem til om morgenen når du vågner? 
At jeg har en dejlig hund som skal luftes, et godt liv med familie og venner der elsker mig præcist som jeg er. 

8.Hvis du fik af vide at du kun et år tilbage at leve i, hvad ville du så nå at gøre/opleve? 
Jeg har ærligt talt ingen ide om det...

9. Hvad får dig til at smile ægte? 
Komplimenter, når jeg er sammen med folk jeg virkelig elsker til månen og tilbage igen

10. Hvem er dit forbillede og hvorfor? 
Jeg har en del forbilleder og tror det ville blive for langt et indlæg hvis jeg skulle beskrive hvorfor haha :) 

11. Hvad står der i din seneste modtagne sms? 
Der er står "Lyder nice. Kan I kører forsigtigt". Mig og min mor var nemlig lige kørt fra Horsens da vi var inde og se One Direction igår aftes. 

Til sidst skal jeg så nominerer andre bloggere og stille spørgsmål til dem 

De nominerede er: 

1.Charmaine fra www.charmainelago.dk 


3. Marie fra www.mariehollesen.dk 



6. Celia fra www.hotbeauty.dk 

Spørgsmål til nominerede er: 

1. Har du været til nogle koncerter indenfor det seneste år? 

2.  Hvad er din favorit drik her om sommeren? 

3.Hviklen er din yndlingsis? 

4.Hvad har du fået ud af din blog? 

5. Kan du bedst lide kulde eller varme? 

6.Yndlingsmakeup? 

Sara Mie :) 
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt